25 Temmuz 2012 Çarşamba

BU SU HİÇ DURMAZ.



Kar gibi örttüm üstünü, içinde tüm çiçekler
Birer birer titrediler
Uykusuzluğundan belli, kafanda birikintiler
Teker teker döküldüler
Sen hep kendine önlemler aldın
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz!..
Bu su hiç durmaz!..
Yaşamak dopdoluydu akan pınarlar gibi
İnanmayanlar beklediler
Umutlarını borç verdin, cebinde hiç kalmadı
Dostların anlamadılar
Sen hep kendine önlemler aldın
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz
Bu su hiç durmaz
Nar gibi güzelliğin gizliydi vereceklerin fazlaydı
İnsanlar inanmadılar
Sustun sustun konuşmadın, sonra kaçtın arkana bakmadan
İnsanlar şaşırdılar
Sen hep kendine önlemler aldın
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz
Bu su hiç durmaz
 Bülent ORTAÇGİL

Çok sevdiğim bir sanatçı Sayın Bülent Ortaçgil sözler anlamlı ve yerinde anlatılmak istenen açık ve net süslü kelimeler değil söylenmek istenen açık ve net ne demiş sevgili Bülent Ortaçgil ''Bu Şarkılar adam olmaz'' çok da doğru söylemiş.
Kendimi bi an bu şarkının içinde buldum duygularıma mı hitap etti geçmişe mi döndüm, geçmiş bana mı döndü bir bumerang gibi yoksa. Şarkıyı üst üste 3 kez dinledim ben bu parçayı sadece bu adamdan dinlerim başkası bence sahibi kadar iyi söyleyemez.
Bazenler çoğalıyor bazen.:) bugün tuhaf bir gün sabahtan belliydi bu sabahları genelde bi agresif oluyorum öyle yataktan kalkınca nedense gülücükler saçan bi tip değilim. Sabahları nedense aynaya bakıp neredeyse kendimle bile bir kavga halindeyim bir ''günaydın '' bu kadar ağır ve zor olabilirmi bilmiyorum ama benim için o denli ağır ve zor.Minik fasülye inşallah bana benzemez bende bu huyumdan hoşnut değilim açıkçası.
Minik fasülye 9. ayın  doldur kendi başına oturup az da olsa kendini oyalayabiliyo. Yürüteç e bindirmeyi deniyoruz ama bizim paşamız kendini yormuyo biraz oynuyo takılıyo bi yere sonrası bir çığlık. Şu 2gündür küçük küçük adımlar atmaya başladı. Boyu 76cm. olmuş bile kaldı 1 metre:))) ne varki:))
Küçük taze fasülye baba demeye başladı sanırım anne için biraz daha beklememiz gerek:))) daha mı zor bi kelime acaba babababababa bunu uzun bir süre bu şekilde söyleyebiliyo. Hani kıskanmıyorum desem yalan olacak.
 Dün akşam Manisa'da yeni açılan bi alışveriş merkezine gitim oğlum'a bi kaç bişey almak için girdiğimiz mağazada nerdeyse herşey kızlar için erkek çocuğu olan anneler ne yapsın bilmiyorum bir gömlek beğendim onun da bedeni yok malesef, neyseki sipariş üzerine getirebiliyolarmış. Manisada bi arkadaşımın evine gittik sevgili yasemin teyze:))) çok sevdiğim arkadaşlarımdan birisidir kendisi evleri öyle yüksek ki aşağı ben bakamıyorum yükseklik korkum var malesef orda biraz oturduk balkon çok güzeldi çok güzel esiyodu neyse paşanın uyku saati geldi ve biz kalktık asansöre bindik paşamızı babamız taşıyo ben çantaları yüklendim zemin kata vardık ki benim ayağım asansör kapısına takıldı ve ben paldur küldür çantalarla yerdeyim kuzum benim düştüğümü nasıl anladı nasıl bir his anlamadım birden feryat figan ağlamaya başladı ayağım sıyrıldı eşim birden telaşlandı ben kilit bir vaziyette onun yüzüne baktım ve bir hamlede kalktım gülmeye başladım ben, nasılda korktu kuzum ben onun ağlamasından o kadar çok etkilendim ki şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedim. Kendinizden ufak sizden bir parça olan varlığın sizin için endişelenmesi, korkması çok değişik bir duygu karmaşık.
     Sevgili kuzucuk sabah gözlerimi ilk açtığımda seni görüyorum ya hani elinle tişörtümü çekip gözümü açmayınca yüzüme ağzıma dokunuyosun ya hadi kalk bana mama ver der gibi ben o uykunun en tatlı yerinde kalkıp sana mamanı hazırlayıp eline biberonu veriyorum ya, sende iki elinle o biberonu kavrıyosun ya, o gözlerindeki mutluluğu görüyorum ben. Sen kendi başına mamanı yerken seninle aynı yastığa kafamızı koyuyoruz ya o kokunu içime çekiyorum ya o bana bütün gün yetiyo. Varsın ben uykusuz kalayım varsın ben daha az gezeyim varsın ben çok yorgun olayım varsın ben tatil yapmıyayım o koku varya o koku o evlat kokusu o herşeye değer. Sen benim güneşim, denizim, ufuğum, sen benim herşeyimsin sen herşeysin SEN BENİM TATİLİM SEN BENİM PARİSİMSİN..............:))))

4 yorum:

  1. Aşka bak yahuuuu.. Rabbim daim etsin :)
    Ufaktan bir tatil özlemi sezdim son satırlarda yanılıyormuyum :)?

    Şifreni hatırlamış olmanada ayrıca çok sevindim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlat aşkı emrecim hiç bi aşka benzemiyo işte:))) Tatil özlemi çekiyorum çekmezmiyim hiç monotonluğun maratonunu yaşıyorum son zamanlarda tatile gerçekten çok ihtiyacım var. Şifremi zor da olsa hatırladım.:))

      Sil
  2. benim de gözüm hep kız bebek giysilerine takılıyor :) ama oğluşunuz çok tatlı Allah bağışlasın :) Takipteyim, güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kızlara herşey var bizim oğlanlara yok:) çok teşekkür ederim allah hepimizinkini sağlık sıhhat versin

      Sil