26 Temmuz 2012 Perşembe

KALKMIŞ KAÇAN MUTFAKLAR....

Sevgili biloğum:))) her kadın gibi bende bu konuya parmağımı basmazsam olmaz. Kadınların hani bazen feminen duyguları kabarır ister ister taraf olursun.
           Akşam üstü sevgili anneciğim hanım kadınımız oğlumun annanesi oğlumu evimize getirdi. Gündüz de evde boyacı vardı tabi ben işteyim ama evde ufak tefek tadilat işleri vardı. Evim iş yerine yakın olduğundan 5 dk. da evdeydim malum ramazan münasebetiyle yemek salata faslı var. Eşim boğazına düşkün ve ramazan ayında ise normal daha hassas bi yapıda sofra hazır olmalı çorbasına ekmeği top patlamadan 15 dk önce koyulmalı sıcaklığı kıvamında olmalı:)) ilk evlendiğimiz zamanlarda bana tuhaf gelirdi ama şimdi alıştım otomatiğe bağladım olayı. Vakit erken olunca ve çocuk henüz gelmediği için ben bu durumdan faydalanmam gerektiğini çok iyi biliyordum. Bir hızla evin ZEYNA KADINI ALFANZO olarak ben mutfağa bir hışımla girdim salatalık malzememi dolaptan çıkardım yemeğimi bir gece önceden yaptığımdan ana yemek faslı geçildi çorba pilav ve salata çeşitleri derken ZIIIIIRRRRR kapı evet muhteşem ikili karşımda anne ve çocuk.... HOŞGELDİNİİİİİZZZ uykudan kalkmış karnı aç banyo yapması ve uyuması lazım:((( ben hepsini nasıl aynı anda yetiştireceğiiiiiimmm... 40 dk. içerisinde çorba salata pilav cacık sofra hazır hale geldi ama üstümdeki tişört kaç defa ıslanıp kurudu bilmiyorum annem kapıyı açtığımda banyo mu yaptın dedi EVET ANNE GAVURUN HAMAMINDA TER DÖKÜP KESELENDİM... herşey hazır halde şimdi ne yapmam lazım ilkönce paşayı doyur banyosu falan derken annem mutfağa girme girişiminde bulundu veee o muhteşem cevap MUTFAK KALKMIŞ KAÇIYOOO nasıl kaçmasın anne 40 dk. önemli olan sofrayı hazır hale getirmek dağınıklığı daha sonra toplasam da olur anneme durumu anlatınca doğal olarak beni haklı buldu sende haklısın dedi. Annem çok tertipli aynı zamanda çok tutumlu bi kadındır. Neyseki kurtarıcı evimizin Hİ MENİ geldi anane gitti çocuk uyudu ben yine mutfağa mutfağı toparladım sofram hazır yarım saat vaktim var o sırada ütü işini de hallettim. Yemek faslı ve tadilattan kalan pislikler temizlendi ZIIIIIIIRRR kapı kayınvalidem içimde öyle bir yanmış ki terden ölüyorum bir tepside sütlaç getirmiş sağolsun ohhhh süper olduu.
 Evet gece bitti ayağımdaki 2 tane topuk dikeniyle koltuktan kalkmaya zorlanan sevgili dikenlerimle başbaşa ben.... Aynı hengameleri binlerce kez yaşıyoruz benim gibi bunları yaşayan binlerce kadın var ben kendimi biraz daha şanslı buluyorum çünkü eşim bana çok yardımcı bu konuda en azından iş yaparken çocuğu bakması ben toz aldıktan sonra halıları sermesi 5 yıllık evliliğim boyunca eşimin hiç bir eşyasını kirli sepetine atmadım daha o konuda bana pek yükü olmadı sağolsun ama bende görevlerimi hiç aksatmadım çalışan bi kadın olsamda onun herşeyini eksiksiz yerine getirmeye çalıştım elimden geldiğince tabi bu da ençok benim bazı şeylerden feragat etmemle sağlanan şeyler. Kadınların işi gerçekten çok zor kadın bir çok ünvana sahip ANNE-EŞ-ANANE-BABANE-KAYINVALİDE AŞÇI-TEMİZLİKÇİ-BAKICI-MESLEĞİ bu güçler birleşirse ülke ele geçermi acaba:????:))))

2 yorum: