6 Temmuz 2012 Cuma

PEPE VE BİZ


Uzun zamandır yazamıyorum malum bi hastalık bi iyileşme süreci malum yaz sıcakları işlerin yoğunluğu ev işlerinin yoğunluğu derkeeeenn ben yazarken yoruldum gerçekten. Zaman hızla akıp geçiyor. İnsan bazen hayatında gelgitler yaşıyor bazı şeyleri yapmak istemek ve istememek şu sıra çalışmaktan gerçekten yorulduğumu hissediyorum bu hafta ev işlerinden kendimi malulen emekli saydım:) hem yorgun hem halsizim
Hasanım'ın da pek keyfi yok şu sıralar dişlerden sanıyodum ama değilmiş dr. boğazında hafif kızarıklar olduğunu söyledi ayrıca gözlerdeki problemimizde hala düzelmedi nasıl bir damarsın açılmadın çocuğumun gözünde hala çapaklar sabah kalktığında gözleri kapalı çapaktan birbirine yapışmış kafasını kaldırıp bana bakarkenki halini bi türlü unutamıyorum yavrumm kıyamıyorum sana öyle savunmasız öyle mahrur ki :((( ben
onu böyle gördükçe daha çok üzülüyorum dr. 1,5 yaşına kadar beklememiz gerektiğini söyledi ya biz o kadar nasıl sabredelim. Damla kullanıyoruz geçiyo bi süre sonra tekrar başlıyo masaj yapıyoruz geçiyo sonra yine başa sanki hiç birşey yapmamışız gibi hissedip kendimi suçluyorum. Evlat insanı vicdanıyla sınıyo sanki, normalde hiç bişey için belki bu kadar vicdan yapmazsınız ama eğer evladınız varsa gerçekten elinizin bi tanesi hep onun üstünde durur.
Bugünlerde biz oğlumla beraber pepe izliyoruz en sevdiğimiz çizgi film. Sevdiğimiz şarkısı ise 5duyu organımız var oğlumla beraber hem söylüyoruz hem oynuyoruz. Normalde bişeyler aklınızda kalmazken Pepe'nin bu şarkısı boş kaldığım zamanlar benim bile dilime dolandı, farkında olmadan. Evde Tv' de izlediğim tek şey bu sanırım bu aralar.
Oğlum 9. aya girdi artık bazı huyları değişkenlik gösterdiği gibi yeme alışkanlıkları da değişiyo ve gezme ihtiyacı bir kat daha arttı sırf o mutlu olsun diye yorgun bile olsam dışarı çıkmayı deniyorum.
Bu yazıyı yazarken zorlandım daha uzun yazmayı düşünürken kısa kesmek zorunda kalıcam. Çocuğum hasta olmasın aman ben olayım deriz ya aynen o durumdayım o atlattı sıra bende halsizlik, yorgunluk,iştahsızlık, 2 gündür çok zorlanıyorum işe gelmek bi işkence haline dönüştü. İyiki pepe varda durumu kurtarıyoruz beraber izlerken bende biraz dinleniyorum en azından.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder