17 Ocak 2013 Perşembe

HELP HELP HELP...........

Göçmen ve arnavut bu iki halkın geneli sarışın ve renkli gözlüdür genelde gözler mavi yada yeşildir çoğunluk mavidir. Tüyleri sarı cinsi inatçıdır. Benim ailem yugoslav göçmeni eşim ise arnavut özelliklerimizi tam anlamıyla taşımasakda kısmen taşıyoruz. Ben sarışın ve renkli gözlü değilim ama eşimin ailesi neredeyse hepsi sarışın ve mavi gözlü ortaya çıkan karışım ise oğlumuz sarışın ve renkli gözlü 9. aya kadar gözler mavi 9. aydan sonra gözler yeşile dönmeye başladı. Ayrıca inatçıyızda sıkıntılıyız sıkıntıya gelmeyiz.
Şu aralar yeni bir moda sanırım her çocukda bir dönem olan bişeymiş. Bir nevi savunma mekanizması, duyguların açıklanması, paylaşımsızlık. Deneyici ısırgan, Bıkkın ve sıkkın ısırgan ve zorba ısırgan diye bölümlendirmişler. Bizimkisi zorba ısırgan kesinlikle bu kanıya vardım güç ve kontrol için güçlü arzular hissediyo ve aynı şeyi tekrarlıyo çünkü dün akşam kolumdaki ısırığa bakarken bi anda göğsümden ısırdı ve resmen kan akcaktı nerdeyse. Hep onu istediği olsun istiyo ve bizi yönetmeye çalışıyo bunu hissediyorum istediklerini yapmadığımızda kendini yere atıp ağlıyo bağırıyo ellerini sıkarak sinir titremesi yapıyo. Ne yapacağım bilemiyorum hayır kelimesi malesef takılmıyo bile hayır yapma dendiği zaman inadına yapıyo konuşmayı denedim hiç takmıyo kendi bildiğini okuyo.

2 yorum:

  1. ahhh aaahhh daha neler neler yapıcak o sana bak da gör :)

    YanıtlaSil
  2. haklısın galiba bir günde bile yaptığı yaramazlıkların sayısı artıyor. Korkmaya başlamadım değil.

    YanıtlaSil