4 Haziran 2012 Pazartesi

TOMUŞUĞA ÖNDEYİŞ



Nerden başlamalı nasıl yazmalı neler demeli bilmiyorum. Bu bloğu arkadaşım emre sayesinde açtım.:))  Şuan en başa 26 ekim gününe dönmüş gibiyim. Hamileliğimin son iki ayı haricinde herşey güzeldi doğuma 10 gün kala her gün uyuyabildiğim toplam 3 saat :)) bir heyecan bir panik doğumhaneye çıkarken o heycan bi an bu nasıl bişeydir dedim kalbim buna daha ne kadar süre dayanabilirdi ben içimde küçücük bi kalbi taşırken hemde...
   Doğuma girerken duygusallığım nedeniyle annem doğumdan sonra gelsin demiştim eğer annemi görseydim çok ağlayacaktım zaten ağlamaya başlamıştım sedyeye yatırdıklarında.
    Doğumhanede bebeğimi çıkardıklarında doktor tek eliyle onu tutuyodu yarı aygın yarı baygındım gördüğümde sonra ebemiz yanıma getirdi görmem için..:) çok güzel bi duygu. Hayatınız boyunca aşık olabilirsiniz çok sevebilirsiniz, çok aşık olabilirsiniz ama bu tarifsiz bi duygu hiç bir şeye benzemeyen tarif edilemeyen bi duygu  Allahım bana onu sağsalim verdi ya binlerce şükürler olsun...
  Şuan oğlum Hasan'ım tomuşuğum (tomuşukda ne demek diyorsanız bizim ailenin kadınlarının çocuklara koyduğu bir isim:) 7. ayını doldurdu ben ona bunları yazıyorum ki ileride okusun diye. Annen işte belki ama aklı hep sende bunu da bil...:)))
   Çalışan kadın olmak zor. Çalışan bi anne olmak daha da zor. ÇÜNKÜ SENİ ÇOK ÖZLÜYORUM.....

2 yorum:

  1. Emre sayesinde değil yahu.. BEn sana fikir verdim sadece

    çok ta iyi olmuşş.. hadi bakalım dökül, sökül :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir verdin de bloğu hazırlamam da da çok yardımcı oldun:))

      Sil