6 Ağustos 2012 Pazartesi

ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR

Hergün yeni bi ilk ve yeni bir heyecan yaşıyoruz çok güzel duygularmış anne olunca anladım. Kuzum emeklemiyo yere basmak istemiyo falan derken emekleme başladı koltuk kenarlarında adımlar atmaya başladı. Zaman sanki şimdi daha hızlı akıyo, sanırım sebebi her gün yeni bir ilk yaşamak.
  Kuzucuk emeklemeye başladı her odaya bıraktığımda 20 sn. içinde dış kapının yanında buluyorum ya da ayakkabı kutuları aşağı indirilirken yakalıyorum. Evde her yere örtü sermek zorunda kaldım çorba kaselerine direk elini daldırıp kaçmaya başladı :)  20 gündür ''HAYIR'' ı öğretmeye çalışıyorum
ben hayır dedikçe ayaklarını vurup niye hayır dediğimi sorgular gibi davranması da ayrıca bir ilginç. Kızdığı zamanlarda yere bırakmak istediğim zaman ayaklarını yere basıp kendisini geriye atması, son günlerde futbol maçı izlemesi, her tarafa çorbaların saçılması ve artık öğle aralarında yada sabah  bırakırken onu bırakacağımızı anlayıp ağlamaya başlaması sanırım en kötüsü de bu ben öğle araları onu görmek için dakika sayarken sanırım bir yandan da onu üzüyorum zaten çok mahsun bakışlı bide üstüne ağlamak eklenince o ilk anki kavuşma heyecanı öğle arası işe dönerken ızdıraba dönüşüp göğsünün arasına bir taş ağırlığıyla işe geri geliyorum ben bunları sadece içimde yaşıyorum bunu dışardan bakınca kimse göremez malesef.

4 yorum:

  1. Adanın annesi6 Ağustos 2012 07:46

    :) hayırlı olsun Ebrucum
    Bende ilk zamanlar çok sevinmiştim, yürüyor, koltuklara çıkıyor derken. Ama şimdi gözünün içine bakıyorum koltuktan düşmesin diye :)
    Kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etme bende oralara hazırlamaya çalışıyorum kendimi stres yapıyorum kendi kendime:)))

      Sil
  2. Bence hayır'ı hiç öğrenmiyorlar yada işlerine gelmediğinden hiç dikkate almıyorlar :) zaten derler ya hayır demeyin daha çok inatçı olur diye :) ben artık özgür bırakıyorum ve hayır demek yerine ilgisini başka yöne çekiyorum böylece kavgamız daha çabuk bitiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında o söylediğinde mantıklı :)) şimdi hayır deyince tepki veriyo elini çekiyo ilk başta ama sonra yine yapıyo yine hayır deyince bu sefer daha çok kızıp tepki veriyo:))) bakalım birde ilgisini farklı yöne çekmeye çalışalım:))

      Sil