14 Ağustos 2012 Salı

ARZ EDİYORUM 3.KİŞİLER

Sabah sabah çok gergin allak bullak bir gün sabahları öyle gülücük saçan bi şahıs değilim kendi kendimle kavga içerisindeyim, ki şu günlerde 3. bilemedin 4 saatlik uykuyla işe gelip iş kadını ve ev kadını görevlerimi aynı zamanda annelik görevlerimi yerine getirmeye çalışan bir birey olarak yorgun argın hayatıma devam etmeye çalışıyorum. Adliye'ye yazılmış dilekçe gibi oldu sonunda arz ediyorumu eksik.
Kuzumun keyfi yok öksürüğü 1 aydır geçmedi bunun üstüne alerji ve diş artı birde çocuklarda salgın bir virüs olan vücudunda döküntüler oluşmaya başladı. Ben bir yenisini alışamamışken ard arda 2 ve 3ü yaşıyorum çocuk öksürdükçe benim ciğerlerim çıktı şu bir haftadır göğüs kafesim sıkışıyo stresten. Cumartesi akşamı babanede iftar vardı biz de ordayız tabiki kuzumun keyfi yok akşam üzeri uyuttum 1-2 saat uyudu bir kalktı çocuk yanıyo ateşi var ölçtüm 38 eve indim hemen ve çocuğu ılık duş aldırıp sirke sürdüm ardından ateş düşürücü verdim sonra tekrar duşa soktum ateşini ölçtüm nihayet düştü. Pazar günü de hafif hafif oldu ama yükselmedi hiç pazartesi gününe randevu aldım dr. a götürdüm boğazlarında kızarıklıklar ve bronşit dedi işte o an daaaaaaaannkkk diye bişey başladım kendimi sorgulamaya suçlamaya kan tahlili ve film verdi dr. kan tahlili benim için tam bir işkenceydi çocuğun elinin üstüne taktılar iğneyi iğneden kan fışkırdığını gördükçe benim tansiyonlar yerde iyiki sağlıkçı olmadığıma bir kez daha şükrettim ben kan a dayanamıyorum ki birde evladımın kanı offfffffff çok kötüü.. Neyseki o faslı atlattık anneliğin gayreti kuvveti ile dizlerim titreyerek kalktım çocuğu röntgene götürdüm işimiz kısa sürdü nihayet ve eve döndük kuzumun keyfi yerinde en azından hastalık var ama kuzum hareketliliğinden bişey kaybetmedi. Saat 2 de sonuçlar için tekrar dr. a gittim dr. söylediği kan tahlillerinde herhangi bi sorun yok ciğerlerdede görünen bişey yok sadece dinlemede duyduğumuz var yaniiiiiiiiiii ne demek bronşit yok diyebilirmiyiz dedim hayır dedi biz dinlemede duyduğumuz şeyler daha önemlidir dedi yani bu sadece başlangıçmış. Antibiyotik başladık ağız içinde oluşan yaralar var dedi onlar için jel, öksürük şurubu, balgam sökücü, burun spreyi bir torba ilaç cumartesiye kadar düzelmesi lazım dedi cumartesi tekrar kontrole gideceğiz. Dün kollarında sivilce şeklinde gördüğüm kızarıklıkların arttığını farkettim bi baktım göğüs kısmında da bi kaç tane atmaya başlamış 3-4 tane hastalık ufacık bi anne yavrusuna ağır değilmi.
Çalışan bi kadın ve anne olarak çevremdekileri kırmamaya aileme sevdiklerime zaman ayırmaya çalışıyorum çocuğun hastalanması ve vs. durumlar artı ev ve iş hayatınız bu ikisini aynı hızda idare etmeye çalışarak zaten yükümüz ağır bunların üstüne eklenen 3. kişiler lütfen haddinizi bilin. 2 insan konuşurken son sözün üstüne söz söylemedim benimde sözümün üstüne söz söylenmesinden nefret ediyorum. Kırıcı olmak istemiyorum ama lütfen araya girmeyin. Evet 3.kişiler arz ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder